sobota 7. června 2014

Frapé - zmražené, bez zmrzliny

Miluju Řecko, moře a mám moc ráda frapé. Do Řecka bohužel nepojedeme, místo moře mám na zahradě malý nafukovací bazének, ale frapé! Frapé mám a je myslím lepší než to na řeckých promenádách u pláže.

Do mixovací mísy dáte mléko, instantní kávu, kostky ledu a cukru kolik, nebo jaký chcete. My se snažíme o menší příjem kalorií, a tak jsem dala jen trochu agáve sirupu. Mixujete půl minuty na rychlost 10.

Frapé z Thermomixu je podobné kávové zmrzlině, která se zvolna rozpouští. Neobsahuje zbytečný cukr, jako ledové kávy se zmrzlinou. Díky konzistenci podobné tříšti nebo zmrzlině na dně sklenice postupně vzniká studená káva, která neteplá a je moc osvěžující. Určitě doporučuju vyzkoušet.

Tady jsem v jiný den zkoušela dělat více frapé najednou. 

Myslím, že najednou by šlo udělat i osm.. nebo deset menších porcí. 


Žádné komentáře:

Okomentovat