sobota 24. května 2014

Banánový krém na dort, řezy nebo roládu


Velmi dobrý, rychlý a hlavně lehký krém je z banánů, lučiny a z trošky másla. Kdo chce přisladí si, doporučuji tím nejtmavším třtinovým cukrem. Mixujeme pár vteřin a mažeme.

Potřebovala jsem spojit tmavý a světlý piškot, rychle a né příliš kaloricky. Když vezmeme v úvahu, že krém do dezertu asi dietní nikdy nebude, tak z toho tento vychází myslím dost dobře.


Zamíchala jsem následující ingredience:

2 větší banány, bez šlupek měly 250gramů
lučina 200 gramů, tj, tři malá balení
máslo 25 gramů
1 polévková lžíce cukru, použila jsem oblíbený, velmi tmavý třtinový cukr, krém byl ale použitelný již před oslazením



Mixovala jsem 25 vteřin, rychlost 4 a pomáhala si stěrkou. Pak jsem rychlost zvýšila na 5 a mixovala ještě dalších 20 vteřin. Natřela jsem světlý piškot, přilepila nahoru ten tmavý a bohužel hned nakrájela. Proto je to takové rozpláclé, viz foto. Pak jsem dala řezy ztuhnout do lednice. Po vyndání jsem vše hodně polila karamelovým topingem.

Hosté přinesly ještě kupovaný dort s ovocem. Ten zbyl. Můj "slepovaný piškot" zmizel ihned po servírování.




Žádné komentáře:

Okomentovat