úterý 8. července 2014

Letní salát na váš způsob



Saláty se mi zpočátku na Thermomixu dělat moc nechtělo. Měla jsem dojem, že se zelenina nedá nasekat na velké kousky. Pak jsem ale narazila na recept, kde se sekala zelenina do přílohy a kousky byly akorát. Jde tedy jen o to, zvolit správný čas a rychlost sekání.

Můj oblíbený letní salát jsem dělala následovně:

Ingredience:
3 jarní cibulky
500 gramů rajčat
1 velká žlutá paprika
1 čajová lžička soli
2 polévkové lžíce olivového oleje
1 čajová lžička salátové koření Vitana



Postup:
Cibulky posekáme 5 sekund/ rychlost 5.
Přidáme zeleninu a sekáme 6 sekund/rychlost 4.
Přidáme sůl, olej a koření a zamícháme 10 sekund/zpětný chod/rychlost 3.
Pomícháme ještě stěrkou a servírujeme.





Recept je variabilní. Zeleninu si dejte podle sebe, taktéž dochucení. Pokyny na sekání doporučuji dodržet.

Salát je hotový za 2 - 5 minut, závislé pouze na tom, jak často vás někdo vyruší.

Máte svůj postup na salát? Budu ráda, když mi ho napíšete. 

Žádné komentáře:

Okomentovat