sobota 8. listopadu 2014

Mám nový Thermomix! A vyfotila jsem ho...


Nový Thermomix a fotky ze všech stran! Přivezla jsem si ho včera a fotila ho kvůli světlu na zahradě. Musím říct, že vypadá líp než jsem čekala. Všechny rohy zaoblené, mísa větší a displej také větší než jsem čekala a celkově vypadá opravdu ... nadčasově. Myslím, že NADČASOVĚ je ten správný výraz.

Dnes tedy nový Thermomix ve fotografiích s komentáři, dovezený společně s fešnou taškou:



Fešná tašky - vejde se sem vše, včetně Varoma systému a kuchařky







V základní kuchařce vše, co je na chipu + manuál

Nablýskaný fešák... :)










Vylepšené víčko, ve tvaru kapky









Dále večer, přesunuto na své místo dovnitř -


Úvodní instrukce na displeji

Základní funkce displeje - zleva doprava - nastavení času, teploty a rychlosti,
v dolní části pod displejem domů, váha, nastavení hnětení a turba, zpětný chod

Toto se skrývá pod "Menu" - tedy možno zvolit recepty nebo uzamčení Thermomixu

Základní ukázkové recepty - po kliku se zobrazí postup

Zobrazení postupu po kliku na "Start" vpravo nahoře

Chip umístěný na stěně Thermomixu

Po umístění chipu je na displeji možné zobrazovat postup všech receptů ze základní kuchařky...

... a to podle katergorií (například přílohy, nápoje apod) nebo podle abecedy. Recepty se mi zdají být ... vylepšené ve smyslu spolehlivější.

Mixovací nádoby má o 0,2 litru větší objem

Víko se samostatně uzamyká! Nemůže se tedy stát, že se Thermomix špatně uzavře.





Lívance na novém Thermomixu - vaření podle čipu


Žádné komentáře:

Okomentovat