středa 17. září 2014

Jaký je nový Thermomix?




Jsem s Thermomixem TM31 moc spokojená a překvapilo mě, že se najednou objevuje nový Thermomix. Navíc tedy vypadá úplně božsky - tak jako kulatě a hodně, hodně moderně. Dobrá zpráva pro můj blog je, že uvažuju o jeho pořízení!

Na vaření v Thermomixu jsem si opravdu už hodně navykla. Neumím si život bez něho představit. Dneska jsem na něm dělala dětem ráno ovesnou kaši s borůvkama, po obědě frapé pro sousedku a k večeři jsem v Thermomixu připravila fazolovou polévku. Je to fakt po-ho-da!



Nový Thermomix má ještě ke všem výhodám displej a postupy receptů se tak zobrazují přímo na něm. Myslím, že drží krok s vývojem třeba telefonů nebo počítačů.

Snažila jsem se o něm dočíst co nejvíce, tak tady jsou odkazy. O novém Thermomixu jistě brzy napíšu! Jsem strašně zvědavá, jak mě ohromí!

víko na nádobě se aretuje samo.. že by tedy těsnění drželo pevně na místě?


Jaký je nový Thermomix se momentálně nejlépe dozvíte na následujících, pečlivě vybraných odkazech. Nebo jestli vydržíte, tak na tomto blogu bude během pár dní... v nejhorším během pár týdnů podrobná reportáž i s fotodokumentací!

tak jako obecné informace, ale chce se to tím prokousat

tady je to vydařený video

nějaké fotky a diskuze na fc

představení nového Thermomixu na Světě receptů

Žádné komentáře:

Okomentovat