čtvrtek 4. prosince 2014

Výhody nového Thermomixu TM5




Nový Thermomix má super design, parádní displej a využívá takříkajíc nejnovějších technologií. Přicvaknutí čipu a automatické recepty jsou opravdu hodny přirovnání výzkumu v NASA, úplně vás to dostane. :)))

Ale je nový Thermomix lepší po všech stránkách? Vaří se na něm opravdu líp, rychleji nebo co já vím, třeba spolehlivěji?

Vezmu to pro větší přehlednost v bodech, podle toho, jak jsem k čemu došla nebo co mě zaujalo.

Bod 1 - mixovací nádoba
Je větší a to mě osobně velice vyhovuje. Jsme doma čtyři a jsme zvyklí na větší porce, dá se říct, že jsme taková banda ... jedlíků. A tak teď vím, že když uvařím třeba polévku, tak "bude i na přidání".

Bod 2 - víko
Těsnění, které nepadá je pro mě velkým přínosem. To staré jsem se vlastně nikdy nenaučila spolehlivě nandavat, a tak byla "jednatřicítka" neustále pocintaná na zádech.

Bod 3 - oblé tvary a vzhled
Líbí se mi. Prostě se mi ten robot líbí a mám ho ráda uprostřed kuchyně. A oblé tvary se daleko lépe udržují v čistotě.

Bod 4 - samozřejmě displej
Ovládání dotykem je jednodušší, rychlejší a intuitivní. Na malou obrazovku si člověk rychle zvykne a vůbec je to takové šik. Nastavení turba a hnětení je hned, nebo váha a tara také.

Bod 5 - dovažování
Také velká výhoda, obzvlášť když se vymýšlí recepty. Můžete ubírat, přidávat, zaznamenat a tím lépe a rychleji vyzkoušet.

Vyšlo mi to dnes na pět bodů, ale jsem si jistá, že časem něco přibude. Ale podle mého, vařím s novým TM5 už pár týdnů, lepší jistě je!



Žádné komentáře:

Okomentovat